W związku z licznymi zapytaniami dot. składania wniosków o świadczenie Dobry Start informujemy, że od 1 lipca 2021r. zadanie to jest realizowane przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Aby usprawnić przyjmowanie wniosków, w dniu 3 sierpień 2021r. w Urzędzie Gminy Raciechowice (sala konferencyjna), w godzinach od 9-13, będą dyżurować pracownicy ZUS, którzy udzielą pomocy w złożeniu wniosku. Rodzice, którzy chcą skorzystać z pomocy, muszą posiadać:
• dowód osobisty,
• numery PESEL dzieci,
• numer telefonu komórkowego,
• adres mailowy,
• orzeczenie o niepełnosprawności, jeśli dziecko jest osobą niepełnosprawną i kontynuuje naukę po ukończeniu 20 roku życia,
• nazwę i adres szkoły, do której dziecko uczęszcza,
• numer rachunku bankowego, na który będzie wypłacone świadczenie.